14 maj 2013

Jobba Hemma


Sånna här fina bilder får mig att vilja jobba hemifrån.
Det var så ljust och fräscht och man sitter precis vid fönstret.

Hm, nu jobbar jag ju inte alls hemifrån och har inte ens möjlighet till det men tanken är skön.

Jag har som vanligt inte skrivit mycket här, har massor av idéer men så lite tid.
Har nästan gjort klart Alvas rum men limmet jag behöver har tagit slut och jag har inte ens en timme över att åka och handla nytt.
Får nog ta det på fredag då jag är ledig igen.

Håller också på att försöka göra klart min lilla sy-blogg men jag är ju så petig så jag vill inte "öppna" den ännu innan allt är på plats.
Har massvis med bodysar klara men inte så många byxor, de ligger i och för sig urklippta och klara för att sys ihop men måste ju hitta tiden till det med.

Men sommaren verkar ha hittat hit till Stockholmsområdet och det är ju toppen!
Just idag är det dock lite molningt och jag har till och med hört rykten om regn men vi får se.
Ha en härlig dag.

Inga kommentarer: