23 april 2013

Vårens Önskelista


Bänk 1799 kr
Har ni sett hur mycket snygga inredningsdetaljer det finns hos Åhléns just nu?
Jag har i alla fall hittat massor som jag önskar att jag kunde köpa!
Den här bänken till exempel, den VILL jag verkligen ha.

Stol 499 kr
Det finns matchande stolar också, ursöta.
De finns i rött, vitt, mintgrönt och svart.

Bänk 899 kr

Den här lite mindre bänken skulle jag kunna tänka mig att ställa i hallen och änvända när man vill sätta sig ner och ta på sig skorna.
Ville egentligen ha deras förra modell med en massa olika färger men den här är ju också stilig.
Stol 1499 kr
Söt stol att ha vid sminkbordet (om man nu hade ett sånt) eller varför inte vid skrivbordet?

Klockbord 799 kr
Detta bordet är också något som jag verkligen VILL ha!
Jag älskar ju sådana inredningsdetaljer som är två saker i ett, både bord och klocka.

Bokhylla 399
Bokhylla i samma bokstav som mitt efternamn börjar på.

Skåp 799 kr
Det lilla väggskåpet skulle jag verkligen vilja köpa till Alvas rum som jag håller på och renoverar.
Kanske mormor har råd att "låna" mig pengar till det?
Vet inte varför jag måste vara så fattig just nu när det finns så mycket roliga saker att köpa.

1 kommentar:

Jane, Lyckliga Hem sa...

Underbara möbler!
Den röda stolen var ju hur charmig som helst :)
Hoppas du får det du önskar!

Ha det gott!
Kram Jane