12 januari 2013

Kaos


Om ni undrar vad det är för kaos på dessa bilder så vill jag härmed presentera det som har varit barnens "lekrum".
Visst är det fint?! (läses ironiskt)


Jag har varit ledig denna veckan för att vi ska renovera det rum som barnen haft tillsammans som lekrum.
Det har väl funkat ganska bra att ha ett gemensamt lekrum och ett gemensamt sovrum, det enda som jag inte tycker har funkat är själva städningen.
När de hade egna rum innan vi flyttade så städade de i alla fall sitt rum, nu är det ingen av dem som tycker att de har lekt med sakerna som ligger framme. Suck!


Det brukar inte riktigt se ut så här illa utan här har jag börjat plocka bort en del leksaker.
Det har tagit mig i princip hela veckan att tömma deras lekrum.
Det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig om jag säger så.
Men sen har jag i och för sig inte stressat heller.

Nåja, det ska bli kul att börja på "riktigt".
Jag har diskuterat med Alva och hon vill att rummet ska se ut som det hon hade innan vi flyttade.
Det är roligt!

Inga kommentarer: