28 januari 2013

Glad Förvaring

Bild : Boligmagasinet
När man inreder ett barnrum är förvaringen bland det viktigaste att tänka på.
Jag ogillar när det är plottrigt bland alla leksakerna men gillar trots detta bilden här ovanför där det är väldigt rörigt men ändå inte.


Oftast har ju alla barn nuförtiden väldigt mycket leksaker.
Det känns så i alla fall, helst när man ska hjälpas åt att städa!
Då är det bra att det finns många lådor där man kan förvara alla sakerna.
På denna bilden har man klätt in vanliga skrivbordshurtsar från IKEA med färgglad självhäftande plast, det tyckte jag var en härlig idé.


Om man tycker att det är trist att ha ett vanligt sängbord i barnrummet så kan man istället välja att stapla tre knallgula vägghyllor på varandra.


Som vanligt fastnade jag för den här bilden med mycket turkost.
Tyckte också att det var coolt med den svarta Darth Vader masken, skateboarden och legoförvaringen.
Anton fick faktiskt just ett sådant där gult legohuvud i julklapp av mig, det är väldigt dekorativt.
Jag köpte mitt på Ica Maxi men man kan även hitta det tex här.

Inga kommentarer: