21 december 2012

Leilas Generalstore


Jag tror att de flesta redan vet att Leila har en egen butik på nätet.
Jag har ännu inte beställt något därifrån vilket i och för sig är väldigt konstigt men jag har varit inne och kikat där många, många gånger.

Jag skulle verkligen önska mig de superfina grytorna i emalj, känns som att det skulle kännas extra kul att laga mat eller baka tillsammans med dem.


Gillar verkligen både den vita och den rosa äevn om det skulle bli svårt att matcha den rosa varianten med vårat urfula knallblåa kakel i köket.
Men det står fint, vitt kakel i garaget och bara väntar på att tiden ska finnas för att sätta upp det.


Något mer jag skulle köpa mig från Leila´s Generalstore skulle vara en sådan här fin brödform i porslin.
Helt onödigt egentligen men om man bara får önska och det får man ju när det är jul.
Men i år har vi faktiskt dragit ner på julklapparna, eller vi har åtminstonde sagt att vi ska dra ner på julklapparna men vi får väl se hur det har gått med det.


Inga kommentarer: