05 november 2012

Höstlov



Det har visst varit höstlov.
Barnen har haft höstlov från skola och dagis och själv har jag haft höstlov från barnen.
Det låter ju konstigare än vad det är men mina föräldrar var hemma (från Tyskland) just den här veckan så att de kunde passa på att "låna" barnbarnen lite grann.
Jag och sambon passade på att göra lite allt möjligt ifrån att titta på badkar, gå på bio, somna i soffan redan klockan åtta osv.
Det var trevligt men samtidigt väldigt tyst och ovant.
Jag har haft höstlov från bloggandet men det var egentligen ofrivilligt.
Eftersom barnen inte var hemma blev det som sagt en massa annat gjort och dessutom mera jobbat på jobbet än vanligt då man inte behövde stressa hem för att hämta på dagis/skola.


Men imorgon är höstlovet slut men vi fortsätter vårat höstlov med att åka iväg på semester.
Det blir en vecka på Kanarieön Maspalomas, ska bli toppen.
Blir istället för Kreta-resan som blev inställd i mitten på september men det här ska väl bli lika bra hoppas jag.
Så om ni inte hör något ifrån mig den här veckan så vet ni att jag ligger någonstans på de här bilderna och solar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåj! Letade efter tallrikshylla till dotterns rum, hamnade hos dug och fick se Anons fina tallrikshylla :) Vet du om man kan få tag på de fortfarande? Finns de i butik? Med vänlig hälsning, Isa