18 oktober 2012

Håller tummarna

Bild : Scorett
 
Jag har ju så himla svårt att få tag på bra skor eftersom jag har storlek 35,5.
Nu har jag i alla fall sett ett par snygga stövlar som jag jättegärna vill ha.
Dessa finns i storlek 36 men var slut i hela stan.
Som tur var hjälpte Scorett mig att beställa hem ett par 36:or som ska dyka upp vilken dag som helst.
Nu behöver jag bara hjälp med att hålla alla tummar (eller tår) som finns att de ska passa!
Det jobbiga är också att jag inte tycker om när skor sitter för löst eller känns för stora.
 
 
Håll med om att de påminner en hel del om dessa snyggingar som alla bloggskribenter jag läser har.
Nämligen Primeboots.
Skulle absolut kunna tänka mig att köpa dessa svarta, jag tror till och med att de finns i storlek 35.
Tyvärr kostar de ju också en liten slant, närmare 3500 kr och det har jag inte lust att lägga ut på skor även om de är riktigt snygga!
 
 
Tycker bruna också är fina.
Vill du shoppa finns de till exempel här .

Inga kommentarer: