22 oktober 2012

Ha begär


Sånna här bilder får mig att smälta.
De får även hjärnan att smälta och tänka att det där köpstoppet som jag tyckte var en bra idé alldeles nyss känns väldigt långt borta!

Älskar kudden, skålarna, kopparna, filten, stolen och julgranskulan (dvs allt).


En härlig klocka till köket skulle pigga upp!


Det här var en rolig pryl.
Kanske onödig men väldigt söt och man kan ju aldrig vara för säker så varför inte skaffa sig en liten brandsläckare till köket?


Jag smälte verkligen för den här nya kollektionen från Greengate.
Härliga färger och fina blommor.


Dessutom har det nu kommit thé koppar vilket är perfekt till mig som bara dricker thé!


En kavel i porslin vill jag också ha.
Greengate kom ju med en vit/röd kavel till förra julen men jag är ju inte heltokig i rött så den klickade jag inte hem även om det var väldigt nära.
Men den här kaveln är ju perfekt!


Ja, så det här är jag i mitt fina kök!
Nej, det är ju inte sant såklart men i fantasin ser det ut ungefär så här.

Så Tomten om du läser dettat så är det dessa saker som jag skriver upp på min önskelista och om du vill spara tid så kan du beställa dem här eller här!
God Jul!

Inga kommentarer: