06 juli 2012

Lazy Days


Nu är det semesterdags!
I alla fall om jag tjuvstartar lite.
Egentligen så har jag jour över helgen men om det inte händer något extra så betyder det att jag bara behöver bära runt på en extra mobiltelefon.
Bara inte något går sönder på jobbet, som en frys eller något liknande.
Då måste jag åka in och då blir det inte så roligt.

I övrigt vet jag inte om mina semester dagar kommer bli som på bilden men den såg så otroligt skön ut så jag hoppas att i alla fall några dagar kommer bli precis så lata.
Men den kommande veckan ska vi vara barnfria ett par dagar och då har jag faktiskt ett projekt på gång och det ska bli jättekul.
Jag skriver mer om det senare, om vi har fått tillbaka vårat bredband.
Vi håller ju på att byta all el i hela huset och i två dagar nu har vi varken haft bredband, telefon eller tv.
Måste helt klart erkänna att jag saknar bredbandet mest.

Kram

1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Det ska bli spännande att få ta del av projektet!/Åsa