08 april 2012

Mera Rutor


Här kommer lite fler inspirations bilder på rutiga golv.
Om man skulle vara riktigt modig skulle man kunna välja ett golv med lite mer färgglada rutor.
Gillade detta köksgolv med turkos-gröna rutor.

Bild : In My House 

Det här golvet kommer från en av mina favoritbloggar "In My House".
De har en väldigt häftig stil i deras hus och jag gillar det verkligen!
Kika in där för massor av inspiration, dessutom finns en länk där till Josefines härlig web-shop med samma namn.

Bild : Kvänum

Svart-vit rutigt golv igen.

Foto : IKEA

Här ett lite mildare golv, syns knappt på bilden.


Här syns det kanske något bättre?
Beige och vit rutigt golv, snyggt och mindre vågat.

Idag har jag legat hela dagen med migrän igen.
Fattar inte att jag inte kan vara ledig utan att få migrän.
Jag jobbade ju hela långfredan och igår var jag duktig och krattade upp gamla löv sen i höstas, vi hann inte riktigt med det eftersom vi flyttade in då och hade en massa annat bestyr.
Jag gav upp krattandet efter några timmar när jag av misstag krattade rakt på en stor groda!
Usch, va läskigt. Men jag tror att han klarade sig men jag skrek rakt ut för jag blev så rädd.
Förlåt, grodan!

Hade tänkt fortsätta krattandet idag men det blev som sagt inget med det!
Bättre lycka imorgon.


.

1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Hoppas du kryar på dig snart!/Åsa