14 april 2012

Dörrmatta


Den här veckan gick fort men var riktigt, riktigt tråkig!
I alla fall för egen del eftersom jag har mått dåligt varenda dag den här arbets-veckan.
Huvudvärk varje dag sen migränen i söndags.
Igår mådde jag dessutom illa precis hela dagen men jobbade ändå.

Idag var jag lite rädd att jag skulle ha migrän eftersom jag är själv med barnen och det är ju jobbigt att ta hand om två extra när man knappt kan ta hand om sig själv.
 Men imorse när jag vaknade mådde jag otroligt nog bra!
Jag tror att det var vädret, det har varit grått och regnigt hela veckan men idag ja då snöade det.
Verkligen riktigt April väder.

Om ni undrar vad jag visar för konstiga bilder idag så är det på vår fina dörrmatta.
Vi har utgång till baksidan från vardagsrummet och ifrån köket och den här mattan ligger i vardagsrummet.
Den kommer från Greengate och är beställd från Balders Hage.


Nu ska jag sätta mig ner och skissa på vår ombyggnad av badrum, tvättstuga och förvaringsutrymme.
Lite roligt men också riktigt svårt.

.

3 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Lycka till med projektet, man kan aldrig få nog av förvaring!/Åsa

Lina sa...

Va fin dörrmatta! Var har du hittat den?

Tanjis sa...

Hej Lina.

Oj, jag hade visst glömt skriva det i inlägget.
Den kommer från Greengate och jag köpte den hos Baldershage.se
De hade många fina modeller att välja på.

Kram Tanja