02 mars 2012

Fototavlor

 

Vi har saknat tavlor ända sedan vi flyttade till hus för över åtta år sedan.
I det nya huset känns det som att det är väldigt, väldigt tomt så det försökte vi göra något åt.
Vad är då lättare än fototavlor.

Jag passade på när det dök upp ett erbjudande och beställde två på en gång.
Bilderna hade jag egentligen planerat att beställa förstoringar av men det är ju roligare med fototavlor.
Så här blev de i alla fall.
Det var inte det lättaste att hitta bra bilder på barnen som var ungefär lika, dessa är tagna när de sitter i ett fönster i en liten lekstuga i Lunedet i Värmland.

Nu skulle jag kunna tänka mig att beställa fler.
Ett motiv jag skulle vilja ha är från min mammas barndomshem i Norrland.
Jag har ett par fina bilder därifrån men de tog jag med min gamla systemkamera långt innan jag hade digitalkameran.
Får passa på att fota lite om jag kommer dit i sommar.

Inga kommentarer: