14 februari 2012

Happy Valentines


Hoppas alla har haft en härlig alla hjärtans dag idag.
Egentligen tycker jag att man borde lägga den här dagen på en fredag eller en helg (varje år) för det är väldigt stressigt att få till allting en "vanlig" vardag.
I år bad jag om att vi skulle hoppa över de vanliga blommor och choklad - presenterna.
Det kan bero på att vi ju har varit sjuka och man har inte mycket extra tid eller energi att fixa härliga överraskningar just idag.
Däremot satsade jag på maten och lagade även en smarrig efterrätt.

Det går dåligt med mina egna bilder på bloggen märker jag.
Just nu tänkte jag att jag skulle lära mig att virka en blomma men det verkar lite klurigt så vi får se om det går, jag tror att jag egentligen är lite för trött.
Tips på mönster på enkla, virkade blommor tas gärna emot.


1 kommentar:

Jane, Lyckliga Hem sa...

Tips! Lärde mig virka blommor med hjälp av denna instruktionsvideo:

http://www.garnstudio.com/lang/se/video.php?id=178&sort=2&thumbnails=on

Krya på dig ! Kram Jane