14 januari 2012

Thisismykea


Nej då, jag är inte bakis idag och har snubblat på tangentbordet utan så heter en rolig sida jag hittade på nätet.
Thisismykea är ett företag som har hittat på ett roligt sätt att piffa upp IKEA-möbler så att de blir lite mer personliga.


Det finns flest tillbehör till serierna Malm, Billy, Expedit och Lack.


Det finns även en speciell barnkategori.


I barnkategorin ingår några delar ur serien Hensvik och Hemnes.



En piffad Billy bokhylla.

Lite roligare sängar kan man få också.


Min barnfavorit blev "Little Miss Sunshine".
Gillade att man även kunde sätta den på sidan av Expedit bokhyllan ifall man inte vill ha en massa dörrar på den. 



De säljer också en del väggbilder, den här för den som har lite humor.


Eller den här med vargen som jagar får som jag tycker om för den hade en annorlunda och intressant design.


Och så klart en variant på världskarta.
Här följer det med en mängd olika klistermärken som man kan sätta upp på de platser man har varit eller som man kanske vill resa till.


Ha en trevlig helg, det ska jag ha.
Kram.

Inga kommentarer: