16 januari 2012

På Väggen


Jag tror jag har slagit något slags rekord i början på detta året!?
Jag har bloggat varje dag en hel vecka i streck, tror aldrig att det har hänt förut.
Tror jag har haft lite blogg-abstinens men jag har inte ens haft så stor lust att blogga förränn nu.

Jo, sen vi flyttade så har vi väldigt tomt på väggarna.
Innan vi flyttade hade vi  i och för sig inte heller så väldigt mycket tavlor men nu vill man inte riktigt sätta upp samma tavlor och vissa passar inte ens in riktigt eller så har man helt enkelt tröttnat på dem.


Just nu tycker jag att dessa porträttbilderna på söta taxar från Lisa Bengtsson är lite ful-roliga.


Skulle vara lite kul att ha två sånna porträtt bredvid varandra, kanske på samma vägg som jag tänkte sätta upp lite familjebilder.
Kanske inte ens någon märker att det är hundar och inte människor?

 

Kan även tänka mig några sådana här fina bilder på fjärilar, skalbaggar eller trollsländor.
Tycker att de är jättefina, ni hittar dem bla här.


Vi får se vad det blir.

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Fjärilen är ju jättefin,hundar är däremot inte min grej(men det var kul bilder)./Åsa

Josefn -Happy Days- sa...

Tack snälla för att du erbjöd dig hjälpa mig, det uppskattas. Men jag har fått tag i två nu, men tack i alla fall. :-)