28 januari 2012

Filmtips



Jag brukar inte så ofta ge filmtips men här kommer ett i alla fall.
Eftersom jag skulle ladda batterierna för att orka jobba idag så satte jag mig ner i soffan när barnen och sambon hade somnat ( ja, de är sjuka fortfarande).

Hade spanat in en film som verkade lite kul men ibland är jag inte alltid på humör att se något romantiskt utan det brukar mest bli action- eller dekar-filmer jag ser på.
Men den här filmen var sjukt gullig!
Gillade den faktiskt riktigt mycket (kanske beror på att jag börjar bli sjuk eller att jag bara kände mig extra romantisk just igår kväll).

Så här är ett filmtips till er (speciellt till Kristina tänkte jag) som gillar nått med romantik och även en del skratt, kika på trailern och se om det kan vara något.

En bonus är ju dessutom den söta killen som är med i filmen (han ser ut som en blandning av Tom Cruise och Eric Saade).


En av tjejerna som spelar huvudrollen kan man även se i den nya serien "Once Upon A Time" på Kanal 5, den är också riktigt sevärd om man gillar lite annorlunda serier (vilket jag gör).

Nej, nu ska jag avsluta min lunchrast med att fundera ut en ny film att se ikväll. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tanja.
Den där filmen vill jag absolut se. Jag ser så sällan filmer av den typen. Det blir mest så att Magnus ska bestämma och då blir det framtidsfilmer eller robotar som slåss eller sigenarfilmer. Det är faktiskt så att Magnus gillar dåliga filmer och jag gillar bra filmer :)Vad trist att ni är sjuka. Börjar Alva och Matte tillfriskna eller är de fortfarande dåliga? Jag har varit hemma från jobbet sen i onsdags. Först var jag krasslig, sen fick Milo magsjukan, sen även jag och nu även Milton. Nu väntar jag bara på att Magnus ska insjukna. Fast han brukar ha turen att klara sig. Till sommaren måste vi se till att ses några gånger. Jag tycker absolut att vi ska besöka några loppisar eller auktioner. Men det där med att jämföra benmuskler kan vi hog hoppa över eftersom jag har så mycket celluliter att det inte finns plats för muskler. Nu vill Milton att jag ska leka med honom. Kul att du uppdaterar lite oftare nuförtiden. Jag jobbar på det,jag med.

Kram Kristina