05 september 2011

Tapeter och härliga skåp.

Bild : Carma

Jag hade egentligen tänkt skriva om något annat men i min inspirationsmapp om barnrum hade jag ju de här fina bilderna som jag inte kunde hoppa över att visa.

Jag tycker att den här tapeten är riktigt fin.
Det ser ut som att man har tagit små bitar från olika tapeter och satt ihop dem till ett stort lapptäcke.
Nu kommer det ju inte att bli någon sådan här tapet i barnrummet eftersom det är lite "tjejig" och Alva och Anton ska ju dela rum ett litet tag.
Men i ett pysselrum kanske den kan funka, bara jag nu får ett pysselrum någongång.


Samma tapet men med världens snyggaste garderob.
Har jag sagt att jag gillar turkost?


Den här bilden gillade jag verkligen.
Vet inte om det är den söta tapeten, enkel med prickar men samtidigt jättefin, eller om det är det riktigt maffiga skåpet?
Så här skulle jag kunna tänka mig att ha det någonstans.


Den här bilden var jag tvungen att ta med även om det inte är några tapeter inblandade här.
Har sparat ner den i olika mappar ett antar gånger men det är så fin fast det ändå ser ut som ett ganska så ostylat barnrum.
Man blir glad av färgklickarna helt enkelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Halka in här av en slump och blev så kär i tapeten som ser ut som ett lapptäcke!!vet du var den kommer ifrån

Tanjis sa...

Hej!

Nu fick jag ju inte din mailadress men om du kikar in här igen så är tapeten från"Carma", kollektionen heter "Room Seven".

Ha det bra!

Kram Tanja