01 september 2011

Mera Barnum


Eftersom jag skrev om barnrum i förra inlägget kan jag ju fortsätta på det temat.
Det här rummet gör mig glad.
Visst, det kanske är lite mycket färger men ändå riktigt fint.
Skulle kunna tänka mig att göra en sådan lampa.


Här är lite fina tapeter och väggdekorationer.
Ifall de skulle ha varsitt rum skulle jag kunna tänka mig dessa, tyckte det var extra fint med de rosa detaljerna och den fina, rosa stolen.


Om man vill ha lite coolare tapeter så skulle jag välja dessa.
Enkla i svart och vitt med en massa siffror och några ugglor här och där.
Coolt!

  


Det här var ett roligt tips på hur man kan göra om en IKEA-hylla.
Tyckte att den var snygg och lekfull i ett barnrum.

1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Är det tapet tror du som är klistrad på Ikeahyllan, jättecoolt!/Åsa