03 augusti 2011

LIte lugn och ro.

Foto : Etsy

Ja, lite lugn och ro kan alla behöva ibland.
Själv har jag fått lite lugnt här hemma just nu för sambon har åkt med lill-killen till sommarstugan och sexåringen är hos mormor och morfar i Tyskland.

Så här sitter jag och har lite lugn och ro, fast jag sitter inte i en sån här skön soffa som på bilden utan lugn och ro för mig just nu betyder att jag kan sitta lite vid symaskinen. Yippie.
Imorgon kanske ni till och med kan få se vad jag har knåpat ihop.
Egentligen är det inget som jag egentligen hade lust att göra utan lite som jag redan har lovat att jag skulle göra, men man måste ju börja nånstans.
Under tiden drömmer jag om att kunna sy liknande kuddar som ligger i soffan på bilden, det ser ju så härligt ut (fast undrar just vart man ska sitta).

Inga kommentarer: