22 februari 2011

Tavlor

Foto : Livingetc

Då var det äntligen en ny vecka och allt känns genast mycket lättare.
Barnen är friska, hunden är på bättringsvägen och renoveringen av sovrummet och vardagsrummet är nästan färdigt.

Idag hade de börjat tapetsera våra snygga tapeter och det blir verkligen super-duper bra tycker jag själv.
Nu ska vi bara komma överens om vilka möbler som ska inhandlas och det är inte det lättaste hemma hos oss.
Jag ska bombardera sambon med förslag och se om det finns en chans att han gillar några av dessa.


Just nu är jag också jättesugen på att hänga upp tavlor.
Vi har ju några foton i trappen men jag skulle gärna ha någon liten tavelvägg till.
Kanske inte så här många som på dessa bilder men några stycken med fina foton skulle vara snyggt.


Eftersom vi inte lyckades komma överens om någon bra tapet i sovrummet så är det nu bara vitmålat där.
Sambon ville att vi skulle tapetsera hela rummet medans jag bara ville ha en fondvägg.
Den här tapeten tyckte jag faktiskt var kanon snygg!
Den kommer från Ralph Laurent.

1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Jätefint med tavel vägg med svarta ramar, men att damma dom???????????????????????/Åsa