11 februari 2011

Missat.

Igår gjorde jag det igen!
Missade ett fint, litet skrivbord på Blocket.
Usch, vad man blir irriterad.
Måste folk lägga in annonser mellan fem och sju när jag inte har en chans att starta datorn?
Det borde vara förbjudet. ;)



Det var det här superfina skrivbordet som jag missade igår.
Det hade varit perfekt i Alvas rum, fast lite omstylat försåss.
Jag har sparat lite bilder på de andra "missarna" som jag har gjort.



Det här skrivbordet har nog faktiskt varit min favorit av allihopa.
Det ser ju nästan ut som det på första bilden men den saknar det lilla skåpet.
Dessutom är det ju redan påbörjat så då skulle det inte kännas som att man förstörde det utan bara fortsatte arbetet på att fixa till det.



Det här snygga skrivbordet missade jag nog inte utan jag har för mig att jag tyckte att det var för dyrt.
Men jag sparade ändå bilden eftersom det var så snyggt!



Det här skrivbordet var jag faktiskt den första att ringa på men eftersom jag inte kunde hämta det just samma dag (man har ju hämtning av barn mm som man måste ta hänsyn till) så såldes det till någon annan.
Det kändes ju lagom kul.
Jag som brukar vara noggrann med turordningen när jag säljer något på Blocket.



Sen måste jag bara visa den här lampan som nyligen såldes på Tradera.
Jag sparade den inte för att jag var intresserad av den utan för att den dök upp medans jag tittade på lampskärmar.

Det som är lite roligt med den här är att jag blev nyfiken på vad den skulle sluta på.
Inte för att den är otroligt söt utan för att den snarare är ganska så ful.
Visst, jag vet att rådjur är lite "inne" just nu men jag menar det är inget jättesött rådjur ändå eller vad tycker ni?
Vill ni gissa vad slutpriset blev?
Jag skriver in det imorgon!
Utgångsbudet var 1 kr och jag kunde kanske ha betalat en femtiolapp för den.

Imorgon hoppas jag att jag kan visa upp något som jag har sytt.
Håller på att pilla med tryck-knappar men det tar ju sin lilla tid, speciellt när man ska trycka dit en sådär fjorton stycken.

2 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Festligt att se att du verkar vara på jakt efter ett sådant skrivbord jag har (nästa exakt lika den andra bilden). Men mitt är inte till salu, dels arvegods och dels gillar jag det mycket.

Uttan sa...

Så fina skrivbord...ja ett sånt skulle Jag vilja ha de tar ju inte så stor plats ändå.
Nu blev Jag nyfiken på att kolla Tradera det var längesedan Jag var in där nu.

Kram!