16 februari 2011

Indiska


Jag var inne på Indiskas hemsida och hittade lite fina saker som jag tänkte tipsa om.
Nu har jag ju inte sett dem i verkligheten så jag vet inte om de är lika fina som de är på bild.
Den här hyllan ovanför tyckte jag var fin, den är dessutom gjort av återvunnet material så man är snäll mot miljön.
Tyckte att den såg ut som en liten färgklick.


Om man inte har råd att köpa en snygg Tolix-stol (vilket jag inte har) så kan man ju satsa på den här snygga stolen istället. den kostar "bara" 1295 kr.
Den skulle jag vilja ha i mitt nya pysselrum (som jag hoppas få någon gång i framtiden), men man kanske måste köpa en mjuk stolsits till den om man ska sitta på den länge.


Jag är egentligen inte överförtjust i Indisk stil men det här lilla bordet tyckte jag också var tufft, kanske beror det på att det hade en turkos bricka (349 kr).


De här krokarna gillade jag verkligen.
Skulle vilja ha några vita och några turkosa i våran hall (39,50 kr/st).


En gullig kopp med rosor i fina färger (59 kr.


Den här lyktan kommer jag nog inte att köpa för den passar inte in någon stans hos oss men jag tyckte ändå att den var lite cool.
Den är också tillverkad i återvunnet material (149 kr).


Här är verkligen min favorit!
En snygg pall i superhärlig turkos färg, det kan ju inte bli bättre (695 kr).
Synd att jag inte fyller år snart för då hade jag absolut önskat mig den här i födelsedagspresent.
Det finns även en likadan i rött för samma pris och en i samma färg som stolen för 895 kr.
Nej, jag får nog ta och kika in i någon Indiska butik, inte för att handla alltså utan bara för att titta om sakerna är lika fina i verkligheten som på bilderna.

Inga kommentarer: