10 februari 2011

Håll Tummarna!

Jag hade nästan lovat mig själv att inte vara med och tävla i några tävlingar mer.
Det kanske delvis har att göra med att jag är en ganska dålig förlorare men också på att jag aldrig vinner någonting överhuvudtaget.

Den här tävlingen kan jag bara inte missa!
Tänk om jag skulle ha en chans att vinna en av mina favoritsaker till hemmet och jag inte ens var med, så med det här inlägget har jag i alla fall varit med så slipper jag fundera mer på det.

Min syster tror ju dessutom att allt som Leila Lindholm har vill jag ha.
Nu är det ju inte alls så (fast kanske nästan) men just en sådan här fin radio från Robert´s Radio vill jag också ha och den finns ju i så många fina färger.

Vill du också vara med och tävla?
Klicka på bilden.
Vill du inte vara med i tävlingen?
Håll tummarna för mig då!
Tack!

Inga kommentarer: