22 januari 2011

Sötisar


Här sitter jag och är förkyld igen!
Sambon är iväg på träningsläger i Mora inför Vasaloppet och jag och barnen har det just nu rätt lugnt och skönt.
Lillkillen sover middag eftersom han behaga att vakna klockan kvart över fem imorse så någon sovmorgon var det ju inte tal om direkt.
Alva och jag sitter och tittar lite på "Alice i underlandet" (vuxenfilmen som Alva säger, alltså den med Johnny Depp) samtidigt som jag tänkte pilla lite på datorn.

Egentligen skulle jag spela innebandymatch just nu men istället sitter jag alltså här, är snorig och har ett öga med ögoninflammation.
Samtidigt har jag ockås just upptäckt att en bit av en lagning har ramlat bort, eller så är det ett nytt hål eller ännu värre en bit av tanden som har brytits av.
Jag har sån tur just nu känner jag (NOT)!



Tillbaka till de här supergulliga små "dockorna" som jag hittade på en sida.
Det värsta är att jag har tappat bort vart de kommer ifrån men man kunde beställa dem på en sida på nätet och jag tyckte att de var så otroligt söta att jag till och med skulle kunna tänka mig att köpa en eller två till mig själv.

Visst är det härligt att man kan känna sig barnslig, trots att man ska föreställa vuxen?



3 kommentarer:

Kristin sa...

De finns på www.siggeojuno.se :-)

Tanjis sa...

Tack Kristin!
Det var inte där jag sett dem men tack för tipset, jag tror till och med att de var billigare där. :)

MinaMirakel sa...

Jättesöta dockor du hittat, krya på dig!/Åsa