25 november 2010

Nytt jobb....

Bild : Drömhuset

.........vore inte helt fel just nu.
Helt plötsligt känns mitt jobb inte roligt längre.
Jag har trivts väldigt bra på mitt jobb och har jobbat där i över femton år även om jag bytt avdelningar och även om företaget har förändrats.
Har världens bästa arbetskamrater!

Nyligen har det dock hänt en sak som gör att jag inte tycker att det känns roligt längre.
Förhoppningsvis så löser det sig men under tiden så "låtsas"-drömmer jag om ett nytt jobb.
Helst i en puttenuttig inredningsbutik.


Just nu längtar jag också till att få pynta med lite julsaker här hemma!
Hoppas att detta hinns med i helgen.



1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Vet hur det känns, har just blivit sjukskriven pga ryggskott!
Snart väntar havandeskapspenning, så något mer jobbande blir det inte för mig!
Jag känner mig inte direkt ledsen för det!/Åsa