24 augusti 2010

Tapeter.


Jaha, det trilliade visst inte in så väldans många inlägg så här på en gång.
Dessutom verkar det som om min pyssel-blogg har blivit lite mer som en inrednings-blogg istället.

Egentligen har ju inte min blogg någon bestämd inriktning utan är lite tänkt att spegla det som händer just nu och som ni märker så svänger mina alla olika intressen lite hit och dit.

Just nu håller jag ju på och tänker en del på inredning.
Det beror på att vi har några projekt på gång här hemma, det är inte jättestora projekt men det blir ju alltid lite att fundera på.

Som till exempel vilka tapeter vi ska ha i sovrummet och i det nya vardagsrummet.
Jag känner mig lite sugen på blommigt just nu och det verkar finnas en hel del i den varianten.
Gillade dessa blommor från Midbecs katalog "Belle Rose".


Det kanske skulle funka i sovrummet?

Sen har jag lånat denna fina bild från en blogg (som jag tyvärr inte hade skrivit upp så jag hoppas att det är okej att jag visar den fina bilden) där jag tyckte att tapeten ihop med det vita blev väldigt snyggt!


Eftersom vi också har lite förvaringsbrist i det här huset (vem har inte det förresten) men tänk att få bygga in ena väggen i sovrummet på det här sättet.

Det tyckte jag var coolt!


3 kommentarer:

Marlene sa...

Väldigt fina tapeter,lite Tildastil
över dom.Och förvaringsplatsen med bänken under fönstret var häftig.

Ha det bra!!
Marlene

BubbleLeeloo sa...

Ja den där första tapeten gillar jag mycket! Såg den häromdagen nånstans... Hoppas allt är bra! Kram

Anonym sa...

Hej den översta tapeten är ju underbar vet du vart den kommer i från?