02 juni 2010

Semester

Man kan ju tro att jag redan har semester eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen de senaste veckorna.

Jag vet inte vad som hände förutom att det har varit mycket som har hänt och att jag har varit extra trött, funderar faktiskt allvarligt på att göra en riktig hälsoundersökning.

Inte för att jag tror att jag är allvarligt sjuk men då vet man i alla fall om det är något som kroppen saknar och säger de att man är helt frisk ja då vet man att man ska sluta gnälla och bara skärpa sig!

Nåja, imorgon ska hela familjen iväg på semester, en vecka på Kreta.

Jag har varit där ganska många gånger, även om det var ett tag sen sist, men som jag kommer ihåg det så är det väldigt fint och väldigt varmt.

Ser fram emot att leka på stranden med barnen och ha det allmänt härligt.



4 kommentarer:

Malin - Ebbas änglar sa...

Åh jösses vad härligt!! Bilderna ser helt ljuvliga ut. Hoppas ni får det riktigt bra. Trevlig resa.

Kram Malin

Unknown sa...

Åhh vad trevligt, ha det kanon =) *kram*

BubbleLeeloo sa...

Hoppas ni har en underbar semester och att du får massor av ny energi! Kram

Helena sa...

Härligt det ser ut!