11 oktober 2009

Två små sötnosar.

Man ska ju kanske inte lägga upp bilder på barnen på sin blogg men de här bilderna är tagna nu i helgen och jag tyckte de var så härliga!

Så här såg Alva ut när hon kom hem igår efter att hon och moster Nina varit och kollat på en barnteaterföreställning.
Snälla moster bjöd på en klubba som Alva tydligen hann äta upp innan hon somnade.Ser ju bara för härligt ut.

Så här såg Anton ut efter att ha varit på en prommenad till affären tillsammans med pappa.
Jag smälte ju direkt för han ser ju verkligen ut som en "mini-rockers" i sin lilla skinnjacka och inte alltför glada uppsyn (han var helt nyvaknad).

Annars har helgen varit superbra.

Igår var det full fart med städning och matlagning. Sedan kom ett par kompisar över för att kolla på fotbollen (det var ju inget att se visade det sig). Syrran och hennes kille stannade de med så det blev en riktig helkväll med mat,fotboll,vin, whiskey, godis, fotboll och fyra barn som sprang runt. Var väldigt trevligt.

Idag så har jag ägnat nästan hela dagen åt att städa i garaget. Även om vi har ett dubbelgarage så kan vi inte få in en enda liten bil, inte ens min som inte är så stor.

Nu blev det ett berg med skräp som ska slängas och ett annat berg som jag tänkt ta med en sväng på loppis innan det slängs. Vi får se om jag kommer komma iväg.

Ikväll tänkte jag försöka sy lite! Det var längesen!


Inga kommentarer: