20 oktober 2009

Rosa Pösbyxor.

Jag sydde så klart ett par till pösbyxor eftersom de första blev så bra.
Den här gången sydde jag ett par som matchade den rosa Hoodien.
På dessa ser man lite bättre hur avskärningen fram på benen ser ut.
Tycker de ser så mysiga ut ihop.

Nästa gång skulle jag vilja pröva med att göra muddarna dubbelt så långa så att man kan vika upp dem och alltså använda kläderna lite längre. Skulle dessutom vilja testa att sy muddarna i molntyget även på byxan.
Dessa byxor är sydda i storlek : 62.

2 kommentarer:

Marlene sa...

Tanja!!!Vad duktig du är att sy,tycker dessa är jättetuffa med det fina innertyget Verkligen fina!!!!!!!!!

Kram Marlene!!!!

kristina sa...

Verkligen jättefina. De mörkblå med. Och hoodien + allt annat du sytt. Tack så jättemycket för dop present.Jag älskar den där grejen med djuren som man hänger på väggen. Den ska sättas upp i Milos rum. Mamma trodde först att det var du som hade sytt tavlan. Nu är det läggdags för mig och Milo. Milton sover redan.

Kram Kristina