30 oktober 2009

Happy Halloween


Igår var jag ute på pumpa-jakt!
Det gick sådär. På Coop hade de inga pumpor överhuvudtaget och på Ica Maxi fanns det bara superstora pumpor kvar.
Jag tror att jag möjligtvis kan vara ute i sista minuten men så är livet för mig just nu. Jag kan bara planera för en dag i taget.

Nåja, jag får ge mig ut på en liten mini-jakt idag igen.
Jag älskar pumpor så jag skulle verkligen vilja göra min egen pumpalykta i år igen.
Har jag tur så kanske jag lyckas göra pumpasoppa eller rostade pumpakärnor men det lovar jag ju inte.

Det skulle absolut inte göra något om våran uppfart såg ut så här..............
Men jag nöjjer mig som sagt med en enda bara jag får tag på den.

När jag letade efter någon fin pumpabild så sprang jag på det här mönstret.
Åh, jag älskar verkligen utklädningskläder. Speciellt till barn.
Det här mönstret skulle jag vilja ha.


Alva skulle få vara Rödluvan och Anton en liten vampyr (han gillar ju att bitas så det är inga som helst problem).

Ha en härlig Halloween-helg.
Nu ska jag leta pumpor.



Inga kommentarer: