18 oktober 2009

En till Hoodie.

Jag har sytt en till Hoodie.
Den första kan ni se här om ni inte kommer ihåg hur den såg ut.
Den är sydd i ett härligt, mjukt mörkblått velourtyg och är i storlek 68.

Den här har ett gulligt mörkblått tyg med vita elefanter i luvan och även som muddar i ärmsluten och som mudd längst ner.

Jag gillar verkligen det här mönstret och kunde jag förstora mönster så skulle jag gärna sy en Hoodie till mig själv.

Imorgon ska jag visa ett annat plagg som jag sytt för allra första gången.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Jätte härlig!!

Pernilla sa...

Tack själv för snälla kommentarer!!
Jag kan hjälpa dig med ett mönster om du vill vi kanske kan ha ett lite byte???
Du får ett mönster av mig och jag får något av dig??
Skicka mig ett mail om det är intressant.
Mockolini@live.se

BubbleLeeloo sa...

Vad fin! Häftigt att göra muddar med mönster!