16 september 2009

Beställd kanin.

En stor Tilda kanin beställdes för ett tag sedan och nu när jag ändå ligger i soffan så kunde jag sy dit de sista stygnen.

Beställaren visste precis hur hon ville ha den och den är en blandning av lite olika kaniner som jag har visat här på bloggen och jag tyckte att den blev riktigt fin!

Nu sitter jag här och väntar på om beställningen ska få godkänt eller inte. Det är alltid lika spännande. Det känns som att jag alltid försöker vara så noga men man vet ju ändå inte, alla har ju så olika smaker och förväntningar.

Nåja, jag är alltid beredd på att ändra på saker om det visar sig att det blivit helt fel.


Det kändes lite ovant att sy Tilda-figurer igen. Fast jag har en hel bunt liggandes här hemma som ska stoppas och sys ihop.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jätte fin!!

BubbleLeeloo sa...

Hej! Den får nog godkänt för den är ju jättefin! Kram Anneli