27 september 2009

Anton 2 år!

Idag har den här lilla prinsen fyllt 2 år!

Det är så konstigt när man ser på de små nyfödda bebisarna och försöker föreställa sig hur de ska komma att se ut så är det bara helt omöjligt.
Men när man tittar tillbaka på bilderna så är det ju så självklart. Man ser ju likheten på en gång.

Anton är verkligen min lilla sötnos, mormor säger att han är min favorit men det förnekar jag bestämt även om jag visst skämmer bort honom extra eftersom han är minst.Men han är också världens gosigaste kille som gärna sitter still i knät eller klappar en på kinden när man ska sova. Han delar också mer än gärna med sig av sina härliga pussar som oftast är kryddade med både snor och dreggel.

På översta bilden är Anton alldeles ny och på detta foto är han 1 år.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Det är svårt att föreställa sig och tiden går så sjukt fort så det är ofattbart!! Ett stort grattis till han =)

Ahlard sa...

Helt rätt! Tjata må Anna, mjuka tyger och visa intresse som du gör hos mig;) Det är nog bästa sättet att påverka. Många kramar/Johanna

Inka sa...

Hej Tanja!

Åh, vilken söt liten kille. Våran lilla har hunnit bli 4 år och det finns inget som är så underbart än att pussa honom. Dessutom får man sig många skratt när han är på babbelhumör. Ja, de säger ju så mycket roligt i den åldern. Och de har verkligen sina egna små teorier om livet. Ja, det är verkligen en glädje att ha barn.

Tack för titten inne hos mig.

Kram Inka