31 juli 2009

Önskningar.

Det var länge sen jag skrev upp något på min "önskelista". Det kan ju bero på att jag är väldigt lätt att köpa presenter till (tycker jag själv) eftersom det känns som att jag vill ha precis allt !
Egentligen borde jag önska mig solsken eftersom vi håller på att regna bort här i "regnhöla" men sen tänkte jag att det är bara två dagar kvar sen börjar jag jobba så varför inte önska sig något annat.


Jag har länge velat ha ett par trädgårdsbyxor och för två år sen var jag inne på "Granngården" när vi var på semester och hittade ett par snygga. Problemet var bara att jag var höggravid och visste alltså inte om byxorna skulle passa. Kändes inte som att det var värt att chansa på vilken storlek jag skulle ha.

Nu har jag sett dessa skönheter från "Garden Girl" som ser så söta ut. Tror jag gillar trekvartslängden bäst (men det kanske blir långbyxor på mig som är rätt kort) men de finns ju även som hängselbyxor som kanske skulle vara snyggt det med!

Lyckades få till en action bild på Anton i sitt fina moln linne så jag var tvungen att få med det också.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Så söt han är, linnet sitter perfekt!
Snygga byxor, skulle också behöva ett par riktiga trädgårdsbyxor...

Thesèse sa...

Hej! de där byxorna har jag haft på mn önskelista hela sommaren men det är ingen utom jag som fattar det.. hiih. De är ju sååå fina! Hoppas du lyckas bättre :) kram

od Andulky sa...

Åh, vad glad jag är att du tycker om det :-)!!!
Nej jag har inte fått mitt än, men det kommer väl i veckan som en glad överraskning?! Verkar inte som ån har bloggat om det än, vad jag sett?