12 juni 2009

Roligt tyg.

Av en slump råkade jag på en superhärlig blogg av en tjej som heter Johanna och gör härliga illustrationer och designer. Nu ska hennes härliga undervattenmotiv tryckas upp som tyg och kolla så underbart härligt det ser ut!

Jag håller utkik på när man kan förhandsboka detta! Tycker att det var så himla häftigt.
Hon hade även jättefina illustrationer i form av sköldpaddor, nyckelpigor och rådjur. Jag håller tummarna att även dessa blir tyg!!

Här är länken till hennes blogg! Kika in där och njut!

2 kommentarer:

Ahlard sa...

Hejsan tanja, svarade på min blogg med så där hittar du svaret på frågan. Vad kul att du är peppad på pirtattyget:) Och jag blir glad över det är inlägget.

Åh så kul med overlock. Jag har ingen själv men hoppas jag kan lyckas spara ihop till en framöver.
Jag ska följa din blogg och se vad du syr:)

Trevlig helg! /Johanna

Anna-Paulina sa...

Första gången hit så jag lämnar ett litet avtryck. = )håller med..jätte fint tyg. Kikade även på saker du sytt, jätte söta klänningar och tilda figurer. Ha en trevlig helg/ Anna-Paulina