01 april 2009

April skämt?

Jag är ganska dålig på April skämt! Jag undrar faktiskt om jag ens någon gång har försökt lura någon på första April? Visst, man kan lätt tro att jag är en torrboll men egentligen är det så att jag blir så himla fnissig om det är nått som är roligt så det skulle inte vara nån idé att försöka lura någon för jag tror att de skulle förstå på en gång.

Däremot är jag nog ganska lättlurad själv. Kanske till och med så att jag är naiv men jag tror oftast det bästa om folk och tror alltså på att det de säger är sant.
Så istället för ett April skämt här på bloggen så blir det en snygg kille, det kan ju aldrig vara fel eller hur? Egentligen kanske inte just David Beckham är en av mina favoritsnyggingar men han är ju inte direkt ful. Enjoy!


Om ni tittar riktigt noga på bilden så ser ni något roligt! Någon som ser ? ;)

2 kommentarer:

BubbleLeeloo sa...

Hej! Ja jag ser... Snygg tatuering han har! Hoppas det går bra med inskolningen! Kram Anneli

Kristina sa...

Han har ju en sötnos runt halsen och en tjusig tatuering. Beckham är heller inte en av mina favoriter men han är ju inte frånstötande ful förstås :).
Jo precis, det blir ju 3 killar så det känns som en bra investering. Jag kan ju tänka mig hur det blir när de blir tonnåringar och äter typ 8 smörgåsar var till frukost och dricker två liter mjölk (och gör kälkbackar av osten).Då kan det nog vara bra med stor kyl o frys. Fast jag måste nog bli bättre på matlagning, annars dör de av näringsbrist eller svält.

Nu är Anton färdiginskolad va? Då blir det tillbaks till arbetslivet på heltid igen? Hur känns det? Planerar ni att skaffa fler barn? För våran del känns det som att det räcker med två. Jag tror inte jag vill bli gravid igen. Så känns det nu iaf men man vet ju förstås inte hur man känner om fem år.

Kram Kristina