15 februari 2009

Utmaning.

Jag har fått min allra första utmaning! Så skoj!
Fick den av Naima´s Design, en av mina absoluta favoritbloggar.

Så här lyder utmaningen :
Gå in i mappen mina bilder.´
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Hmmm.......detta känns ju lite lustigt eftersom att min dator gick sönder för ett tag sedan. Jag hade som tur var lyckats spara ner allt jag hade på datorn och alla mina foton är nerbrända på CD och sedan raderade. Men jag kikade trots detta i min mapp "Mina bilder" och hittade faktiskt sex foton. Så jag kan ju vara med i utmaningen i alla fall.

Här kommer min bild:


Det blev en bild på en ruffsig Alva.
Hon och Anton hade precis badat och jag höll på att fota kaninerna som jag lagt in här under, då kommer hon och ställer sig bredvid och säger : "Mamma.ta ett kort på mig också".
Hon var som sagt nybadad men jag hade inte hunnit borsta håret på henne och hon är ju iklädd nattlinne. Men söt blev hon i alla fall. Det var tur att jag inte skulle visa bild fyra eller fem för det är när Alva klättrar runt i soffan och ser allmänt tokig ut.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer att anta din utmaning i början av nästa vecka (typ imorgon). Himla söt bild på Alva. Hon ser ju ut som en liten ängel så det är svårt att tänka sig att hon kan få utbrott. Ja man verkligen tokig ibland. Milton testar gränserna hela tiden. Det är såå frustrerande att det ska behöva bli konflikter över de minsta sakerna man kan tänka sig.Då är det inte lätt att vara pedagogisk. Hur är det med Anton? Är han fortfarande lugn? Nu är det läggdags för mig. Godnatt.

Naíma´s sa...

Vilken jättesöt Alva :)

Anonym sa...

hahah hon är grymt söt den där tjejen :)