08 februari 2009

En kaninflock.

Nu har mina kaniner blivit klara. Satt och slötittade på melodifestivalen igår kväll och sydde klart dem samtidigt. Tycker ju melodifestivalen har spårat ur lite grann med alla deltävlingar och så men eftersom de inte sänder mycket annat att se heller så tittade jag i alla fall.

Blev lite förvånad över vilka tre bidrag som jag tyckte var bäst det var nämligen : Caroline Af Ugglas, Emilia och sen det där dansbandet..............
Nu blir jag lite orolig över min image eftersom jag mest lyssnar på rock-musik men det ska väl ordna sig?

Om ni undrar varför jag har lagt in så många bilder på samma kanin så är det ju så att det är två kaniner som är likadana bara det att den ena är stor och den andra är liten. Det syns ju på de sista bilderna. Var lite tveksamt på hur tyget skulle bli till klänningarna men det blev riktigt bra tycker jag!
Imorgon får jag visa de andra två kaninerna som är klara. Ska bara byta ut öronen på den ena, tack mormor för det tipset! Sen ska ni få se den!

Inga kommentarer: