05 januari 2009

Ofrivillig bloggpaus.

Hej igen och god fortsättning på er!

Jag har visst tagit mig en ofrivillig bloggpaus eftersom våran dator har gått sönder. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och gör ett snabbt inlägg.

Har länge tänkt visa årets julklapp som jag gjorde till Alvas dagisfröknar. Eftersom jag har snöat in på att sy grejjor så blev årets julklapp ett gäng pepparkakor inspirerade från boken "Tildas Jul". Hade en tom pepparkaksburk över så det blev ju perfekt!

Nu väntar jag bara på att våran datorexpert i familjen ska komma hem och förhoppningsvis hjälpa oss få igång datorn igen. Man känner sig ju helt handikappad utan den.

Just ja, en annan stor nyhet är att jag börjar jobba igen på torsdag. Ska ju bara jobba halvtid men i alla fall. Ska bli riktigt skönt konstigt nog.

1 kommentar:

BubbleLeeloo sa...

Hej Tanja!
Det vart ju jättefint med papparkakorna i burken! Lycka till på jobbet i morgon! Du får hälsa alla från mig! Kram Anneli