04 december 2008

Ont.

Tror inte jag har skrivit så mycket om innebandy på min blogg. Kanske inte så mycket att skriva om men nu när jag har ont i foten så har jag lust att beklaga mig lite!
Varför är det så att när det väl går bra så händer nått så man inte kan spela mer. Jag är lite envis ibland och det har jag varit nu men jag känner att jag nog får ge upp i alla fall. I början av säsongen var jag lite ledsen och tyckte inte att det gick så bra för mig men nu när allt har känts bra och jag får spela alla matcher, ja då får jag ont i foten (hälsporre). Har ju tränat i alla fall och efteråt har jag knappt kunnat gå.
Vi har ju två träningar per vecka och oftast en match på helgen (ibland spelar jag ett pass till med Alvas dagispappor). Förra veckan vilade jag mig från ena träningen och matchen gick bra att spela utan att det gjorde för ont.
Idag var jag på träningen igen (efter 5 dagars vila) och det gjorde..............................skitont!

Nu vill jag ju inte svära här på bloggen men f_n va sur jag är! Inser ju nu att jag måste vila så att jag blir bra och slipper att ha så himla ont så nu har jag bestämt att lördagens match får bli den sista detta år. Egentligen är det två till som ska spelas detta år och hur surt det än är så får jag strunta i dem.

Jag chockerar er med en fin bild på en massa härliga tjejer och tre härliga (?) tränare.

Känns ju inte alls kul och speciellt inte nu under jul-tider, det är ju nu man VILL röra på sig! Får väl hoppa upp på motionscykeln istället men då lockar ju symaskinen mer. Nu har jag i alla fall fått beklaga mig lite. Det var nog inte så kul för er men för mig känns det bra. Får se om jag kan gå imorgon, då ska jag försöka fota mina två små monster i tomteluvor. Känns som om det kommer vara ett omöjligt uppdrag.

Inga kommentarer: