12 december 2008

Antons Skåp

Jag vågar nästan inte skriva om det här skåpet eftersom det har stått nästan ett helt år i våran garage. Helt sjukt! Först tog det ett bra tag innan jag målade det och sen tog det ännu längre innan jag fick in det i huset. Fick för mig att det var supertungt eftersom jag hade svårt att få upp det på släpet när jag köpte det. Men när väl pappa kom hit och hjälpte Matte att bära in det så gick det på ett kick!
Tatataaaa.............kolla vilken skönhet.
Före

Efter


Okej, nu saknas ju såklart något så att man kan öppna lådan i mitten och dörrarna på sidorna.
Ni får helt enkelt tänka er in att på lådan sitter detta fina lådgrepp med vitt porslin i mitten och på dörrarna dessa fina lådhängen.

´

Bägge är köpta på "Fridas Gård"

Nu ska jag bara lyckas lösa problemet med skruvarna till dessa. Det var närmligen så att till lådgreppet följde det ej med skruvar och när jag gick till den lokala järnafärren så berättade mannen i kassan för mig att de skruvar som passar till detta verkar vara i tum-storlek och det har vi inte längre i Sverige så det blir knepigt att få tag på. Är det någon som har något bra tips så tas det tacksamt emot.

Ska lägga in lite mer foton på det som finns i skåpet men det får bli imorgon..........

Inga kommentarer: