05 november 2008

Mer sniglar.

Randig Snigel

Jag fick ju köpa ny fyllnadsvadd när jag var ute och shoppade i torsdags. Var inne på Panduro och lyckades faktiskt komma ut därifrån med endast fyllnadsvadden! Det har nog aldrig hänt att jag bara har köpt det jag har planerat när jag har gått in i den affären.
Panduro är lite som Ikea är för mig också, man tänker att man bara ska gå in och "titta lite" men sen slutar det med att man handlar för nästan tusen spänn!

Fyllde och sydde igen tre stycken sniglar igår kväll och en imorse. Så här blev dessa. Tror jag har gjort ungefär elva stycken nu. Men det kommer defenitivt bli fler, jag gillar dem. Och dessutom länsade jag ju kuveret med mina sparpengar till den nya symaskinen så nu måste jag sälja ännu mer! Puh...................


1 kommentar:

FrökenC sa...

åhhh... vad fina sniglar!!!!!