22 oktober 2008

Två söta tomtar.

Gullig Tomteflicka och tomtepojke.

Har såklart pysslat lite. Sambon har ju varit bortrest så jag packade våra väskor och framför allt min pysselväska och tog med mig barn och hund till mormor och morfar. Hade bunkrat upp min väska med färdigsydda delar som skulle stoppas med vadd och sys ihop. Kläderna till tomtarna hade jag redan sytt hemma.

Blir lite bilder på dessa söta tomtesyskon som blev klara. De blev riktigt fina och jag är nöjd. Har därför lagt ut dem på Tradera så att jag kan få in lite slantar eftersom jag håller på och sparar till en ny symaskin. Hoppas de snart får sig ett nytt och fint hem.

Har sytt klart en hel del andra saker också men ögonen går i kors så de får jag vänta med att visa upp till imorgon. Har bland annat en sak som kanske passar till Halloween.

1 kommentar:

Anonym sa...

De var jättefina. Hoppas verkligen att du får en stor slant för dem. Är förkylningen bättre? Vi har hållt oss friska ett bra tag nu. Fast idag började Milles näsa rinna så det ju vara nåt på gång. Jag har gått in i vecka 14 nu och det känns som om veckorna går sååå snabbt. Så kändes det inte förra graviditeten. Oj nu är klockan 21 och det är läggdags. Hälsa hela familjen. Kram kristina.