08 september 2008

Stackars er som läser min blogg.

Jag har insett att jag är lite seg ibland på att uppdatera den.
Men när man har ett hus, två barn, en hund, en sambo och en väldans massa fritidsintressen så räcker visst inte tiden och orken till.

Förra veckan så var det full fart. Var bla på mitt första möte på dagis (föräldrakooperativ) och det var bättre än jag trodde. Jag är en sån där som alltid blir sömnig på alla möten och föredrag mm. På jobbet brukar de reta mig och ja, det har faktiskt hänt att jag nästan ramlat ur stolen en gång! Men det gick riktigt bra! Blundade inte en endaste gång...............

Sen har jag sytt lite olika figurer, det är några som blivit helt klara, lägger in ett foto senare.

I helgen var vi också en sväng till sommarstugan. Och på lördagen åkte vi på marknad i Filipstad, den kallas för "Oxhälga". Var supertrevligt men när vi gått ett tag där började det tyvärr att ös regna. Det var ju mindre kul. Förtar liksom hela stämningen.

Snart är det dags för Antons ett års dag! Ska bli kul, jag har redan några presenter men det får väl bli några till. Sen vet jag inte om jag ska baka en tårta eller köpa. Vi får se på orken och tiden.
Annars går den här veckan ut på att lyckas träna lite, vi har första serie-matchen på lördag (då jag också fyller år). Sen tänkte jag försöka börja måla Antons skåp, vore ju toppen om jag fick in det i hans rum till ettårs dagen i alla fall!

Inga kommentarer: