19 augusti 2008

Tre små gummor......

.......skulle gå en gång, till marknaden uti Nora.

Ja,okej det är egentligen inga gummor (fast jag tycker att de ser ut som små gummor) utan de kallas egentligen för "trädgårdsänglar".
Nu syns ju inte det riktigt, de ska nämligen ha ett par små kvistar på ryggen som änglar men jag har inte gjort några sånna ännu.
Sydde dessa ganska så fort, lade nog ner mest tid på kläderna men det var riktigt skoj. Blev sugen på att sy dock-kläder till Alvas dockor. Jag har ju köpt en supergullig bok med en massa fina mönster men det är ju så mycket jag vill göra!

Håller på att sy ihop ett par grodor till också, de vart superfina (om man får tycka det själv) men de är lite mer pyssliga att sy för jag är inte så bra på att sy för hand.

Förresten, jag har ju inte bara pysslat utan jag har faktiskt joggat ikväll också! Har joggat regelbundet i ca 3-4 veckor nu och imorgon är det första innebandyträningen så jag borde va i hyffsad form! Fast på något konstigt sätt är det inte riktigt samma sak att jogga som att spela innebandy. Innebandyn är ju mer intervall träning. Men ialla fall!

Inga kommentarer: