15 juli 2008

Kolmården

Sådär, då var årest tripp till Kolmården avklarad. Vi borde ha säsongskort där för vi har varit där vartenda år sen Alva föddes. Lite lustigt. Fast i år var det ju egentligen inte planerat att vi skulle dit men eftersom det ej blev någon Norrlandsresa så tänkte vi att någon måste vi ju hitta på. Vi var ju såklart inte ensamma om att åka till Kolmården när vädret var bra! Jag är ju inte direkt förtjust i att göra som alla andra när det finns andra dagar man kan åka dit. Men eftersom farmor och farfar också följde med så var det riktigt trevligt.
Jag var helt slut på hemresan dock! Hade dessutom fått huvudvärk men den gick över när vi kom hem och jag tagit två Alvedon och ett glas PepsiMax (ja,jag är nog beroende av det tyvärr).

Nu har barnen somnat, de var lite speedade och nu kikar vi på Morden i Midsommer.


Var tvungen att lägga till ett par bilder som jag hittade när jag kollade igenom kameran. Gillar ju att ha bilder till inläggen men det är ju inte alltid som man hinner med.................
Dessa kommer från deras nya fina "Tiger World". Hade inte sett det innan och vi har ändå varit där varje år i tre år nu. Men det var fint!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst blev anton såå söt på bilden. Håller med om att han såg stor ut (altså inte så babyaktig). Ja det vore kul om ni kom och hälsade på nån dag nästa vecka. Ni kan väl ringa innan så jag hinner jaga ut dammråttorna och plocka upp gamla fästingar från golvet och göra hemmet lite barnvänligt.Milton har pratat om Alva, eller Auwa, som han kallar henne. Ha det så bra så ses vi snart. Hälsa familjen.