06 juli 2008

Baklucke-loppis.

Har varit på min allra första baklucke-loppis, det var ju superkul. Måste försöka komma till någon mer sådan,kanske till och med vara med och sälja. Vi har ju gjort en rensning här hemma så det finns en del fina saker att sälja.
Tyvärr (tror jag) kom vi den sista timmen så jag vet ju inte vad vi missade men ett par kap gjorde vi ialla fall.Jag köpte en ljuslykta och lite roligt tyg.
Ljuslyktan matchar en blomkruka från Sia som jag redan har så det var lite roligt. Fick den för endast 10 kr så det var ju bara att slå till! Får försöka ta en bild på dessa båda tillsammans men gör inte det just nu för den fina murgrönan som klättrar på en hjärtformad båge som står i blomkrukan har tyvärr torkat ihop.

Här är ialla fall en bild på ljuslyktan.....................

.......................och här är en bild på tyget.


Inga kommentarer: