02 juni 2008

A Piece Of Cake

Om man bara ska äga en endaste kokbok (eller okej bakbok) då är det denna som gäller!

Den här superhärliga kokboken damp ner i min brevlåda häromdagen och gud vad den är härlig. Hade inte kikat i den innan utan beställde den mera på en impuls eftersom jag sett när hon lagar mat och bakar så gott på TV och testade ju även några recept till i julas.
Jättefina bilder och recepten verkar toppen!
Leila verkar verkligen supergullig som person och jag hann tänka: åh, om hon ändå vore min bästa vän! Men sen råkade jag titta ner på min egen bull-mage (ja,det är ju några kilon kvar sen senaste graviditeten) då tänkte jag att okej det kanske ändå är bra att hon inte är det!
För vill man vara nyttig så ska man inte öppna den här boken så håll för ögonen nu ni som bantar för här kommer några smakprov! Mums!

Inga kommentarer: