11 juni 2008

MM, jag gillar tydligen dubbel-m!

Häromdagen pratade jag med syrran och fick påhopp om att jag tydligen gillar dubbel-m. VA´?
Jodå, här är det. Enligt syrrans sambo har jag stavat helt galet lite här och där och skrivit dubbel m där det bara ska vara ett m. Som typ gammal och gamal....eller nej, det är ju rätt. Hmmm...........ja som sagt, jag har ju svårt att tänka mig att jag kan göra fel och dessutom är jag en klippa på svenska! Jag som alltid har trott att mitt dåliga betyg i svenska berodde på att jag hade en puckad lärarinna som inte gillade mig för jag var den enda i klassen (ja,jag gick natur) som inte fjäskade för henne. Nu börjar jag iofs undra.
Nåja, jag kan ju alltid skylla ifrån mig och säga att nästan inga inlägg i denna blogg skrivs tidigare är 23.30 oftast och då kan ju vad som helst hända.

Ja,ja.............nu ska jag lägga in lite ny sydda klänningar! Jag börjar bli rätt okej på att sy denna lätta modellen så nu måste jag testa nått annat.
Men först har jag lite presenter att sy! Handlade tyg till dessa idag, kanske visar lite senare.
Här kommer i alla fall tre klänningar , Mumin- och Bamse- klänningen fick en hjärtapplikation men kaninklänningen fick klara sig utan :





Inga kommentarer: