29 juni 2008

Kanske dags för ett inlägg.

Det var ett tag sen så det var dags tänkte jag idag när jag satt och sydde på presenterna till Alvas fröknar.
Håller på med de två sista och eftersom klockan är mycket tänkte jag att jag tar en paus vid symaskinen och sätter mig vid datorn istället, socialt värre. Tur att hela familjen sover då. Till och med hunden sover men hon håller mig i alla fall sällskap här vid datorn.
Tiden rusar iväg, den lilla sonen är nu nio månader och jag tycker det går för fort! Jag hinner inte alls med det jag vill eller måste. Just nu är det som sagt prioritet med att sy klart presenterna!

I helgen var jag på 40-års fest, det var min innebandy tränare som fyllde år. Var evigheter sen jag var på fest kändes det som och det var riktigt trevligt. Jag tog ett litet glas vin (riktigt litet) men det var gott och jag längtar lite till att få festa lite ordentligt, har ju varit ofrivilligt "nykterist" i 4 år nu snart! Fast när jag vaknar dagen efter och känner mig fräsch så känns det ju så bra!
JA,ja......man kan ju inte få allt!

Här kommer lite bilder på nya tyger :

Inga kommentarer: